lørdag, august 26, 2006

En blogg før æg reise...

Æg reise snart!!! Ein time så æ me på veien!! mæn...
Så sånn va dæ...dette bler spennanes:)

Å så må æg sei at æg æ jubt såra å vonbråten for at ingen he kommentert på dæ sista innlegge på verken denne eller www.litlemeg.blogspot.com - bloggen!! Jaffal dn siste posten (uden om denne) på denne bloggen! Den einaste så he goe unnskyldning æ Marit så he våre i gokk å utilgjengelige, mn nå æ hu jo tbage ijenn, så kommenter! :D (å så forvente me ein ganske så lange post på bloggen din i nærmaste framtid (helst idag:P)) Dr æ jo konkurranse folkens!! Dæ står åm stor heder å ære!

Så sånn va dæ. Love ya all, klem frå Anette :D

5 kommentarer:

Jeanett sa...

Love you 2 blondi min :-D

Eg vil påstå at eg har en goe gronn for å isje ha kommentert før nå - å ha, eg blei den fuste på din supernye blogg ;-) For eg har isje fått min pc ennå (glede meg sinnsykt te det!), så då får eg bare komt meg på nette di få gangene sigrid å macen e i hybelen å ledige ;-)

Men nå har du fått en kommentar jaffal. Sko hilsa fra Sigrid (som seie hu e forlade t å jørr d sjøl akkurat nå...).

Du må ha goe tur t Grimstad, å ta godt vare på deg sjøl å sånn... Så e eg allti bare en telefon onna vettu ;-)

Forresten, reiste dåkke nerøve i natt? Eller e d bare tidspunkte for når du blogga den posten som e feil?

Ha et supert år på Big vennen!
Klem fra meg :-)

Linda sa...

Go tur te Grimstad!! Håbe du får et fantastisk år, någe eg e ganske sikkar på at du får =)

Hmm, navn på bloggen.. Eg vett ikkje.. Ska sei fra viss eg komme på någe kult ;) Va forresten veldi kjekt å se deg igjen på tirsdag =)

Anette sa...

nja...okay....gronnen æ nesten gotatt, men bare nesten:P mn si du kommenterte fysst på tross av dæ så æ an godkjent:D nå æ æg hær nere då:D woho. åi, dr æ nåkk någe me klokkeinnstillingane på denne bloggen ja:P he sikkert ikkje stillt an på +02.00 timer (ja, æg vett me bare ligge +01.00 timer, mn itte om dæ æ vår eller sommarti så bler dæ sånn:P).

va forresten veldigt kjekt å sjå dæg åg ijenn på tirsdag Linda:D

Cathrin sa...

sånn va d... eg ahr iallefall lest bloggane.. men hadde isje så mye å sei.. gratla me ny blogg kanskje---`? kosa deg masse...

Maria sa...

Kos deg!